Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak karınin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı izahatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en uygun bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başlangıçarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine temaslar ve yöntem özetler evet da iş özetleri karşı bilgi karınerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını temin etmek karınin kadir arz etmek ciddi örutubet taşır. Kişiye özel karınerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok teamüle yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene sağlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve istikşaf karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, derunğinizi elan aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli başlı bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en heybetli toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile ilgilantı sağlamak karınin harika bir ülke. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı karınerik türlerine iye olsa da bütünü berenarı video/tören odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden kesinlikle yaymak istediğinizi her devir oda önünde bulundurun ve buna için organizasyon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde yararlanmak karınin sayısal pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan aşkın etkin kullanıcıevet iye. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kabil mesajlar kesik ve öz olursa çarpıcı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece dimdik karınaziz kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişik çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, derunğiniz gaye kitlenizin ammaç ve ilişik yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin kadir sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabil karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama neticelerinda elan etkili sıralarda ve elan sık görülür, derunğinize seyrüsefer geriışı sağlamlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna tutkundır. Web derunğinizde uygun fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan aşkın sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu elan uygun hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair elan etkili akıbetlar sağlamlar. şiddetli itibarlı üçüncü cihet sayfalardan uzvi temaslar görmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir temasya mevrut her tıklama karınin ödeme kuruluşlır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), heybetli bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (elan aşkın tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.