Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi karınin, katı çok bileğmedarımaişetkeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, âlem, yüce yaşam standartları, rahatlık, dirlik, ileri teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Yekpare bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni yahut esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın derç davranışını göstermelerini getirmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara yönelik lakin nihai uğur, her hin daha aşkın satış olmakla bile, çoklukla, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın sair markalara yeğleme edilmesini getirmek olabilmektedir. Bunlarla bile, firmaların toplumsal günah yerine yahut kendileriyle ait çıkan herhangi bir düşünceyi korumak yahut reddetmek yerine gestaltlabilmektedir. Yekpare bunların dizaynı gestaltlırken, en aşkın örutubet taşıyan mevzu, inandırıcı bir şekilde medarımaişetlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, bazısı medarımaişetlenme biçiminden dolayı, bazısı bile seçilen dizayn tarafından dolayı, insanları kandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, bazısı hin kullanılan oyuncuların cemiyet içinde ehil evetğu konumla ait olabilirken bazısı hin kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Hakkındalıklı diyaloglarla örülen tasarımların kandırma etmekten münezzeh olmasının bir sair nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, sair türlere bakarak daha azca kandırma edicidir. Fonlerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle yahut ifadelerin belde aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. Başka türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir yardım unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Başka bir ifadeyle, daha zorluklalü bir yardım yaratabilmek karınin, reklamlarda kullanılan mizah, ahenkli haller, yüce yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, tayflerin evetğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği dizayn biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda sözünü ettiğimiz yardım unsurları haddizatında yakın seçilmektedir. Ama burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla bile, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere ehil olması gerekmektedir. Fakat umumi olarak reklamlar inandırıcı olgunlaşmak zorundadır. Bunun yanında sükselı bir reklam kurmanın anne nizamı uğur kitleye hitap geçirmek, bu uğur kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek yüce hak sahibidir. Böylecene uğur kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).